vrijdag 14 april 2017

De datum..........

Goedemiddag allemaal,

Na 21 maart de POS te hebben gehad en ik nu het volledige groene licht heb voor de operatie zijn er spannende tijden aangebroken.

3 mei zal de (voorlopige) datum zijn. We zijn dus begonnen met aftellen.

Gisteren de eerste bijeenkomst bij het NOK gehad.
Een individuele omdat ze mij niet in een groep konden plaatsen, ze waren mij door overschrijving van de ene naar de andere locatie een soort van vergeten. Uiteindelijk vind ik het niet erg want nu heb ik een intensiever traject en ligt de focus niet op de gehele groep maar echt op mijzelf.

De ervaringen kan ik vervolgens wel op facebook met andere delen dus ook die hoef ik niet te missen.

Uit mijn bloeduitslagen bleek wel dat ik een behoorlijk tekort aan vitamine D had en dat ook andere waarde wel aan de lage kant zaten. Ik moet echt beter voor mijzelf gaan zorgen.

Nu dus voor de operatie proberen nog 5 kilo af te vallen zodat de lever ook verder krimpt en de arts er beter bij kan.

We gaan er voor.

Ik wens jullie een fijn paasweekend toe.

Liefs

Deborah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten