woensdag 22 februari 2017

Uitslag beoordeling NOK

Goedemorgen allemaal,

Het staat er echt........

Na 4 weken weet ik nu waar ik aan toe ben: De Nederlandse obesitas kliniek vind dat ik aan alle voorwaarden voldoet voor bariatrische chirugie.

21 maart mag ik mij om 7:30 melden bij de polikliniek Chirugie in Arnhem voor verdere intake.
Operatie zal dan rond eind april / eerste week mei zijn.

Spannend.......

28 februari is tevens de laatste bij mijn huidige werkgever.

Alles valt hiermee dan ook samen.

Gisteravond ben ik weer wezen sporten nadat ik 2 weken lang behoorlijk geveld was door griepsverschijnselen.

Dat viel echt behoorlijk tegen maar met de operatie in het vooruitzicht gaan we vol goede moed aan de slag.

Op naar een mooi nieuw leven...

Liefs

Deborah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten