vrijdag 12 mei 2017

Een week na de operatie

Hoi allemaal,

We zijn een week verder. Je komt je zelf in de eerste week best tegen. Tenminste ik...

Mijn buik zegt, bleh ik hoef geen voedsel meer, mijn hoofd zegt... ik zou best drop lusten, een chippie, stukje kaas oooo die chocolade ziet er top uit.

Ik geef er niet aan toe want het past gewoon niet en mijn wilskracht is sterker dan mijn gedachten.

De weegschaal zegt -4 kilo vanmorgen. Wow. Gelukkig heb ik al heel wat lijnpogingen ondernomen en weet ik dat dit ook vooral vocht is en dat dit dus nog niet heel veel zegt. Uiteindelijk zullen we over een jaar kunnen zeggen wat heeft deze ingreep qua gezondheid mij opgeleverd. Die gedachten relativeert alles.

In mijn fitness pall ap hou ik goed bij wat ik eet. dit ook om te zien of ik wel aan mijn zuivelopname kom en mij te herinneren dat ik echt gestructureerd moet eten en geen moment moet overslaan.

Inmiddels ook netjes mijn Fitforme tabletten weer aan het innemen. De tip die ik vanuit ziekenhuis mee kreeg was om dit 's avonds te doen. Net voor het slapen gaan en dus voor het poetsen voor mijn tanden. Ze kunnen namelijk nogal zwaar vallen.

Inmiddels ben ik echt een receptenboekje voor mijzelf aan het maken. Zodat ik straks ook voorbereid weer kan gaan werken na mijn herstel periode. Waar ik gek genoeg echt naar uitkijk is dat ik straks weer mag gaan sporten. Ik vraag me dan ook af, zouden ze tijdens de operatie stiekem een ik wil sporten transplantatie gedaan hebben :P

Fijne dag allemaal

Liefs

Deborah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten